Wednesday 25 June 2008

gejevski heinz deli mayo

Po slovenski, ali bolje ljubljanski paradi ponosa, kjer se na ogled postavlja nekaj istospolnih posameznikov in parov, ki opozarjajo na problematiko takih osebkov na tem "koščku nebes", je mojo pozornost prevzel take škandalček:

Heinz je začel oglaševati svojo deli majonezo. Pri njihovi novi oglaševalski agenciji so jim pripravili tale oglas, ki so ga potem na TV tudi vrteli. Prosim:




Bravo! Bil sem navdušen. Zelo butch moškega, z očitno newyorškim naglasom (menda tudi italianske provinience) otroci kličejo mami. Medtem ko je bolj nežen in suh "oči" provider družine... Vse lepo in prav. Zakaj pa ne? Brisanje mej med gendrom, istospolna ljubezen, istospolna družina...

Dokler purgerski američani (Tadej mi je post festum povedal, da gre za Britance, zato tale popravek...) niso skočili v plafon svojih lepih primestnih hišič in Advertising Standards Authority zasuli s pismi, klici in maili, da je tak oglas neprimeren in žaljiv. Da je neprimerno kazati dva poljubljajoča se moška. Ki vzgajata družino. Prav takšno, kot je njihova.

Ljudje so se namreč prestrašili! Ojej! Oglas ni primeren za otroke. Zakaj že? Ker kaže ljubezensko in ljubeznivo domače okolje? Ne. Ker so starši soočeni s tem, da morajo otrokom razložiti kaj je istospolna ljubezen in kaj pomenijo take družine. In ker ameriški (britanski) starši te vzgojne vloge nočejo prevzeti so se spravili nad oglas.

Heinz je oglas, kakopak, umaknil z malih ekranov. Oni da pač sledijo in prisluhnejo svojim kupcem. Krasno.

družba v. homoseksualnost 1:0

13 comments:

Anonymous said...

Meni je oglas ful všeč... Škoda!

ambala said...

Ja men tud. ZELO! Otroka sta lušna, očkata tud. Ustvari neko popolnoma simpatično družinsko okolje. Škoda res.

@smotkec: pojma nimam. Najbrž bi se oglasila Škofovska konferenca, o tem bi razpravljal v parlamentu... skratka škandal. Zakaj si takega oglasa ne upa narediti nobena od slovenskih oglaševalskih agencij?

Anonymous said...

Mami je kul! Čeprav bom jaz raje oči. :D Že sedaj, ko me fantek pokliče Gaber, je to nekaj, kar prav nežno pade v moja ušesa.

Anonymous said...

Krasen oglas! Škoda, da je na svetu toliko zagovedenih ljudi. :( In ja, vzdušje je res simpatično in družinica tudi. ;)

adj. said...

Ambala, ne gre za to, da si nobena agencija ne bi upala narediti takega oglasa, ampak pri nas pač ni naročnika, ki bi tak oglas naročil (in požegnal). Bi bilo pa res zanimivo videti, kakšen bi bil učinek. Ker tule je, priznajmo, majoneza v drugem planu...

Freycha said...

A ni žalostno, da je majoneza pri takem oglasu še vedno na drugem mestu? Zakaj mora biti en tak oglas sploh tak halo, da noben ne opazi majoneze, ampak le dva tipa, ki se poljubita?

oglas mi ni nč posebnega, mi je pa všeč drugačnost in drznost.

Je pa super, da so se začeli delati oglasi v tej smeri. To pomeni, da nekaj se premika in da bodo pionirji kmalu dobili naslednjike........

saj, ko pa enkrat televizija sprejme, pa v bistvu tudi družba sprejme, ne?

ambala said...

dinozaver: seveda. ampak vsi govorimo o tej majonezi, čeprav jo pokaže le enkrat. Njihov point je bil, da je majoneza tako dobra, kot da bi imel doma svojga NY deli man-a.
Pri nas je sicer bila neka reklama, kjer so se poljubljal in so dal not tud dva fanta, sam se ne spomnem za kaj je bila reklama. Mobitel?

freycha: kot sem že reku diniju: majoneza ni v drugem planu, ker vsi tu govorimo o njej ;)
ste že doma??

Anonymous said...

Jaz pa hočem reklamo za pralni prašek, kjer moški žari od sreče, ker je srajco svojega partnerja opral do perfektne beline :-D

kasparina said...

No, ko so se dogajale te traparije na Paradi in je bilo v cajtngih in TV vse polno govora o homoseksualnosti in istospolnosti, nestrpnosti... se je tudi pri nas pojavilo vprašanje (seveda TV ja nismo ugašali ob "neprimernih" temah.... Glede na to, da je star 5 let, sem na vprašanje kaj je to homoseksualec odgovorila, da se nimajo radi samo mamice in očki, ampak včasih dve mamici, ali dva očka... Odgovor nazaja: " aja "... In je bilo opravljeno. Ko bo vprašanj še več, bomo samo rekli, to je pa tko kot ambala in cmoko.... ahahahahahaha:)Pa bo vse jasno...

Reklama mi je pa super...

Freycha said...

Na, Kasparina, pa si že zjebala otroka..... zdej ne bo imel pravih vrednot, pojem družine si poteptala do konca, da ne govorim o tem, da boš iz otroka NAREDILA homoseksualca......

kam gre danes ta svet?!

;)

ambala said...

sijajna reklama bi bila, alcessa!!! Ne pa te reklame zdej, ko so si čist glih. Pa za WC račko tud. Pa zakaj ne za brivsko peno in Wilkinson želetke? Dva tipa, partnerja, ki primerjata gladkost obrite brade. Kaj bolj učinkovitega?!?!

Kasparina: vsi smo ti hvaležni za to. In res, več ko bo takih staršev manj bo zajebavanja. Ker tudi če bo tamal v šoli naletel na kakega feminiziranega poba, ga ne bo zajebaval, da je peder.

freycha: LOL! pa še res je, haha.

Staša said...

oglas ni primeren, ker majoneza ni zdrava! ;-)

ambala said...

a majoneza ni zdrava? viš, k je sploh ne jem... hehe