Sunday 11 November 2007

moj predsednik?

No, pa ga imamo. Novega predsednika. Tresla se je gora, rodila se je miš.

Imam problem s parlamentarnimi demokracijami, ker je predsednik le figura, srčev kralj brez kakršne koli moči in brez vplivne funkcije. No, Drnovšek je to malo spremenil in veselilo me je, da ni bil le predsednik, ki nemo podeljuje državna odlikovanja in se smeji ob visokih državniških obiskih. V tem oziru se strinjam s pokojnim Pariškim grofom (pretendentom na francoski prestol), ki je enkrat dejal, da je predsednik države le predsednik tistih, ki so ga volili, kralj pa je monarh vseh prebivalcev. Da ne rečem podložnikov. Nisem monarhist v smislu: kralja v vsako deželo, sem pa za to, da obstoječe kraljeve družine ostanejo. Si predstavljate Veliko Britanijo brez Windsorjev? Jaz ne. Po drugi strani pa: veste (brez Wikipedije) kdo je predsednik Nemčije? Ali pa kdo je premier Rusije?

Tako približno je s slovenskim predsednikom. Če ne miga, se ga sploh ne opazi. Kljub temu, da ga plačujemo in da dela za "nas".
Prvič sem na predsedniških volitvah zmagal. Prvič sem glasoval za predsednika, ki je zmagal. Moram pri tem dodat, da nisem pred petimi leti volil Brglezovo, ampak sploh nisem uspel volit.

Predvsem pa me pri teh volitvah veseli, da je nenehno pljuvanje, spotikanje in omalovaževanje z desnega konca spet klavrno propadlo. Podobno so naredili pri ljubljanskem županu, zdaj pri predsedniku in se ušteli. Se ne obnese. Kar je lepo. Slovenci imamo dovolj negativne energije, vlačenj okostnjakov iz omar (ali pa izpod ruše), dovolj kazanja s prstom in sponašanja v slogu: vi ste tud to delal lalalala, mi bomo pa zdej hahaha.

Vesel sem tudi, da me v tujini ne bo predstavljal človek z mundharmoniko in polko. Pa čeprav se zdi, da to so najbolj očitni elementi slovenske narodne kulture. Vedno sem za omiko, kultiviranost, ples po parketu. Vonj po hlevu, frajtonarca in rdeči nagel so sicer lepa poživitev but not quite my cup of tea.
Jutri je še en dan in dvomim, da bomo zaradi današnjega rezultata bistveno bolje živeli. Pravo pride čez eno leto.

13 comments:

Domen said...

misliš brezigarjevo ;)?

Unknown said...

jaz sem ti pa hotla predlagat, ker si že poliglot, da postaneš še čebelar in pilot, glasbenik si tudi že, pa lahko kandidiraš:)
glede rusije, če bo putin uresničil svoje "grožnje", bomo še kako vedeli, kdo je predsednik vlade v rusiji.

Anonymous said...

He he, Türk se srečal s Köhlerjem ... Sami Umlauti vsepovsod...

ambala said...

domen, seveda!! haha... no, še imena se ne spomnem. bedak!!

miškolada, sem že razmišljal, da bi čez 15 let kandidiral za predsednika! Cmoko bi bil pa prvi mož. Haha

ambala said...

hehe, alcessa. Maš prov: al se piše Türk al se piše Tuerk?

Anonymous said...

Hm, če bi ti bil prezident in bi imel priimek, ki se sicer čisto ne sklada s slovensko abecedo, ki pa vsebuje črko, ki jo ima še veliko drugih priimkov (vsaj v Prekmurju) ... dovoliš "opisno" (-ue-) navajanje imena?

Sama Nemcem zmeraj težim, da se določena črka v mojem imenu ne pojavlja dvakrat, tako kot v nemški različici. Večinoma me poslušajo :-)

ambala said...

Meni je nasploh takšna transkribcija slaba. Ne maram ue, oe, ae varijant. Niti ch, še manj pa tsch. Ali kot tu pri nas napišejo sj (za š). Naj si folk lepo nabavi ü!

Jaz sem nizozemčke že lepo navadil, da pridno pišejo ž!

Unknown said...

Ata Türk?

Anonymous said...

Kaj ti pa koristi, če se pišeš Peterle brez uejev in umlautov, pa če si kekec :)

dyry said...

have a peek at these guysreview my companyfind out this here Check This Outwhy not look here

mckesi said...

Full Report d1q89b0b32 bags replica ysl replica bags qatar l9t75k7o38 replica ysl bags australia gucci replica c5h35r0n07 replica bags koh samui replica bags sydney hermes replica a7d03l7c96 zeal replica bags

Unknown said...

b8b76a5x44 w3o63k7y11 w2w51l1g20 x3y78y0l93 k8o77d1p32 j1m52o2z92

Anonymous said...

linked here Dolabuy Louis Vuitton Get the facts replica ysl index replica gucci