Friday 9 May 2008

avokado



Obožujem avokado. Prvič sem ga menda jedel s Tanjo.
Obožujem mastno-prahasto teksturo, zeleno barvo in topel okus.
Zdaj sem izvedel, da prihaja ime iz azteške besede (točneje iz jezikovne skupine Nahuatl) ahuacatl. In pomeni (kaj pa drugega kot): testis!

Oblika je stare azteke torej najbolj spominjala na moške testise in imeli so ga za sadež rodovitnosti.
Sadež je pa dolga leta imel imidž afrodiziaka, torej seksualnega stimulansa in kdor je dal na svojo krepost, ga ni jedel. Te konotacije se dolgo ni znebil, kar se je zgodilo šele po načrtni oglaševalski kampaniji pridelovalcev.

Zdaj ga največ pridelajo v ameriški Kaliforniji. Našel sem tudi stran (najbrž je ameriška), kjer imajo tudi fun facts about avocado. Ni mi treba poudarjati, da nikjer niso zapisali, kaj azteška beseda pomeni.... hehe....

no, zdaj veste... spomnite se naslednjič, ko ga boste papali in se z njim mastili... pa naj si bo v solati, kar sam ali zmečkan v guacamole...

16 comments:

Freycha said...

joj, čisto preveč tičev za moj okus.... sploh nisem prebrala posta, ker me je kar minilo hehehe

Tisza said...

Joj, čisto preveč tičev... da bi se lahko skoncentrirala na post

Anonymous said...

Precej raje imam v ustih manjša jajčka. In avokado imam rad le, ker ga imaš rad ti. ;)

Anonymous said...

Hm, avokado :D
Hahaha :D Imel sem raka na avokadu :D Hahahaha :D :D :D Odlično :D
Tole si bom pa prav zapomnil :D
Guacamole ti je dober? Zanimivo.

kasparina said...

No, zdej mi je vsaj jasno, zakaj ga obožujem... na vse možne načine:) Se kar topi v ustih:)

ambala said...

freycha in tisza, se je takoj pritožil tudi Cmoko, če predno je bil objavljen post. Kaj pa je narobe z lepim tičem? Razmerje med testisi in testisom je popolnoma enakopravno.

gaber: jajčka velikosti avokada bi na človeku bila kar medicinski fenomen!

canadian: :D Guacamole mi je všeč, če je dobro pripravljen

kasparina: se mi je zdel, ja!! :D

Anonymous said...

Ambala, imaš kak dober recept za guacamole? ;)

Freycha said...

z enim nič....če jih je pa preveč, pa že škoduje.... hehehe

kasparina said...

Več jih je, boljš je...

lili said...

kolikor jo poznam, se tisza ni pritoževala nad številom tičev, samo nad dejstvom, da je pri tem zelo težko prebrala, kaj si napisal.
:)

ambala said...

haha. vidis, to je pa tako, ker drugi komentar sklepaš glede na prvega. pa še oba sta šla na Cmokotov mlin...

se že bolje počutim. hvala

Tisza said...

Ja, Lili ima prav! Fotke so mi ble TAKO VŠEČ, da so posrkale vso mojo pozornost!

ambala said...

tisza, a tako pol. Tolk boljš, hehe!! Me veseli.

smotkec, ne kurcev, jajca. Point je bil pokazat jajca, ki pa najbolj pridejo do izraza, ko je tič odmaknjen (recimo v erekciji). To je bil point. Da se vidi podobnost med moškimi in naravnimi avokadi.

LauraS said...

Ahahahahaha...hvala za poučne informacije in utrjevanje trebušnih mišic:)))

Mat.Kurja said...

obožujem... oboje, dobesedni in preneseni pomen ;-)

yanmaneee said...

moncler
goyard handbags
golden goose outlet
goyard handbags
supreme hoodie
golden goose outlet
supreme clothing
moncler jackets
golden goose outlet
goyard