Sunday 1 June 2008

konec ujčkanja

Mejniki. Ki si jih nenehoma postavljamo v življenju. Jaz sem prevozil še enega.

Nekaj časa sem bil odsoten z bloganja. Preprosto nisem imel nobenega časa niti energije brat emailov, kaj šele blogat. Bil sem v dveh opernih produkcijah naenkrat. Včeraj pa sem imel še svoj ZADNJI IZPIT v obdobju svojega šolanja. Potem, ko sem oddal magistrsko nalogo in jo zagovoril, sem včeraj odpel še magistrski koncert. V novi veliki dvorani novega Amsterdamskega konzeratorija. Ki so jo poimenovali po njihovem (našem) slavnem nekdanjem učencu Bernardu Haitinku.

Zdaj se začenja profesionalno življenje, kruto prodajanje na trgu delovne sile klasične glasbe in opere, nič več ujčkanja v šoli. Odgovornost za samega sebe. Poklic, v katerem titel magister glasbe ne pomeni nič. Pomembni so pretekli nastopi in bodoče avdicije.
Čas kruha in vode je začel prav včeraj. No tako črnogledo vseeno, ker imam za bližnjo prihodnost že precej koncertov in opernih produkcij.

Na obisku sta starša in zelo sem vesel, da sta prišla! Že zelo dolgo se nismo imeli tako lepo in sploh prvič smo se ga skupaj nacukali!

Srečen sem in vesel. Nestrpno pričakujem kakšne bodo poti po katerih bom stopal zdaj. Upam, da ne preveč trnjave...

24 comments:

Anonymous said...

In kakršnekoli že bodo... Mnogo nas je, ki ti pri tem želimo vse najboljše in veliko uspehov! ;)

Mat.Kurja said...

čestitam!
veliko uspeha :)

adj. said...

Super, super. Samo: a to pomeni, da ne boš doktoriral, ali kaj?!

No, če bosta kruh in voda tam gori prepičla, se lahko vrneš v drago domovino in se do penzije zaposliš v kakih državnih kulturnih jaslih. Izzivov ne bo manjkalo. :)

tjasa said...

Čestitke.
Tudi jaz priželim ravno prav trdo podlago - na premehki je težko teči, na pretrdi trpijo sklepi ;)

Anonymous said...

Čestitam - moj šesti čut mi pravi, da

te je našla sreča,
glas ti je dan,
našel si jo,
čeprav si šel vstran :-)

ambala said...

@sunshine & brezimeni, hvala, hvala!!

@dini, ne, doktorat iz glasbe je mogoče delat samo v ZDA. Ga ne rabim, res! Za zdaj vse upe v ta "prestižen" naslov polagamo na Cmokota. ;) In res komaj čakam na delo v španskih borcih... ;)

tjaša hvala: kako lepo.

alcessa: hvala lepa za pesmico! iiiiii

Freycha said...

Sicer sem ti že zamorila po telefonu v soboto, pa ti še sedaj in tu želim vso srečo za naprej. V tebe pa sploh ne dvomim. Da si sposoben si dokazal že dolgo dolgo nazaj......

pozdravi cmokota, mami in očija. Kar pogrešam čvek z mami na dnevni ravni hehehe

kasparina said...

ČEEEEEEEEEEEEEEEEESTITAM!!!!!!!!

Kdaj kej prideta, da vaju izljubim?!?!?!

Unknown said...

tudi jaz čestitam in pozdravljam!!!!

Anonymous said...

Bravo Ambala, felicitations !! Je n'avais jamais eu l'honneur d'entendre le timbre merveilleux de ta voix. Maintenant que mes oreilles ont ete doucement bercees par le son de ta voix, oui, pour moi, tu es Ma Maria Callas.

ambala said...

freycha: hvala še enkrat. jaja, mami je že povedala, da se slišta vsak dan ...

kasparina: boš mogla še mal počakat, ker dvomim, da prideva pred božičem.

miškolada: ooooo!! lepo te je spet videt!!! hvala. btw: repelenta tuki nisem kupil, ker so mi predlagal, da ga kupis v Laosu, ker ga imajo tam prav za njihovo mrčes...

gaber, beaugosse! merci, tu est trop gentil! je vais chanter pour toi un jour. si tu veut, je suis aussi sur l'internet;)

Unknown said...

to je pa že tak dogodek, da se lahko kaj oglasim! upam, da si bosta kakšen dopust privoščila po tem!!!
glede repelenta, nekdo ga je kupil tam in so šle vse mravlje nanj, komarji pač ne:) tko da se še vedno priporočam, če kje zagledaš deet 50%... hvala...

kasparina said...

Gaber, kva se pa tok sliniš? Bom ljubosumna ratala:)

Anonymous said...

Čestitke tudi od mene!Veliko "službenih";) uspehov ti želim in seveda veliko lepih trenutkov z Cmokotom!

Staša said...

Čestitke.
Sporoči, ko boš imel kakšno predstavo na dosegu "roke".
In le pogumno po novi prelomnici.

aleks said...

bravo, čestitke :)))))
v španske borce te pridem pa poslušat ;)
ej, res, veliko uspeha,
a.

Riba said...

Čestitke!

ambala said...

hvala vsem za čestitke!!!

cmokaaaa

Nadezhda said...

Z zamudo, a vseeno nič manj od srca - čestitam!

ambala said...

o nadežda!!!! kolk sem te vesel!!

hvalaaaa

kako s kej ti?

Anonymous said...

Sem šel malo južno in zamudil: srečno pot. In čisto vseeno je, če je malo trnjava - bo tvoja oziroma vajina. Super. Pa poljube in objeme.

Gay Chef said...

Z hudo zamudo ampak vseeno ;)) ČEEEEEEEEEEESTTTAAAAAM pa veliko uspehov in vse najboljše, pa kakšen trn na poti kdaj tudi prav pride, da malo popestri življenje ;)

Nadezhda said...

Sem ok, študiram, raziskujem, živim, zanemarjam svoj in druge bloge. Po starem torej. :)

yanmaneee said...

supreme new york
yeezy boost 350 v2
curry 6 shoes
coach outlet online
supreme
yeezy boost
birkin bag
kanye west yeezy
adidas superstars
calvin klein outlet