Thursday, 20 September 2007

popačenka tedna


Res je, danes ni torek, ampak sem bil v malem blogovskem svetobolju. Pa sem posledično pozabil na popačenko tedna... evo je. Moram rečt, da tudi kot rojen Ljubljančan te nisem nikoli slišal. Je pa zanimiva:

SOLATENDORF (solata kot solata in nato dorf: vas): Trnovo. S Krakovim si je v 19. stoletju Trnovo delilo ta vzdevek. V predmestju Ljubljane so žene gojile avtohtono vrsto solate AJZARCO (ledenko).

No, evo, pa mate kr dve, pa še malo splošne izobrazbe zraven ;)

10 comments:

Sunshine said...

Solatendorf poznam (in tudi vem kaj je), za ajzarco pa še nikoli v življenju nisem slišala :)

orfej said...

aluuuuu =D it's me
ja kuga pa je tu? tega pa res še nisem nikol slišal =D

DeeDee said...

Enako kot sunshine. Za solatendorf sem že slišala in vem, kaj je to...ampak za besedo "ajzarca" pa še ne...no, zdej vem, da je to ledenka, ki je njam :)

babilenka said...

No malo izobraževanja. Solatendorf je del Trnovega od koder so kmetice vozile svoje pridelke na ljubljansko tržnico v cizah, to je dvokolesnih vozičkih na ročni pogon. Še danes se jih vidi na začetku tržnice. Tista tvoja ajzerica je v resnici ajserca in je bila daleč najboljša solata na svetu. Zdajšnja ledenka je nula proti njej.

nekje drugje said...

A nista najboljši solati motovilec in radič? Lahko tudi skupaj. Pa stročji fižol. In kumarična solata je tudi zelo dobra. Pa tista kartofel tudi :)

Dinozaver said...

Ajzarca in Endivija, zlobni čarovnici mojega otroštva.

ka-ma said...

Hja, na moj konec si se torej spravil!! Doma sem nedalec od tam...in res je: trnovska ajserca rules!

ambala said...

no, samo da sem vzbudil malo nostalgije.... js lajkam to!

Kaj, babilenka, a pol ajsarce ni več za dobit?

Morska said...

Najboljša solata je makaronska :)
Nekje drugje... pošli mi eno kavo, k sem je premal kupila. :)

bubbles said...

pišuka poldi. 18 let sem tam živela, pa ne poznam izraza! no, pa zato poznam vsaj slikco :)