Thursday, 22 February 2007

Slovenski turizem

Že nekaj časa, torej takoj, ko je zima (če je to sploh res bila) pomahala v slovo, so na Nizozemskem začeli oglaševati za poletne počitnice. Tole je reklama iz Utrecht Centraal - v zadnjih 14 dneh že druga, za Turčijo. Kmalu se bodo trami po Amsterdamu svetili v barvah ali Brazilije, ali Južnoafriške Republike ali pa Karibov in bohotno vabili turiste.

Kje so reklame za Slovenijo? Med zimo sem gledal reklame za Tirolsko pa Švico (kot da jim je res treba oglaševati!?). Za Slovenijo nobenega oglasa. Zakaj gre nizozemski prestolonasledniški par smučat v Avstrijo, ne pa v Slovenijo recimo (ok, vprašanje kam, a that's beside the point)?

Kje je reklama za Lipico, Bled, Prekmurje, Piran, Kras, toplice, Snežnik.... Kaj dela Slovenska turistična agencija?!? Čakajo na slogan in logo? Prosim! Kdaj bom ponosen zagledal plakat, ki bo oglaševal lepote Slovenije?

Za konec samo še to: v Evropi kot narod Nizozemci potujejo na véliko. Dvakrat več kot recimo Belgijci. Poleg tega je to najbolj poseljena država v Evropi, kar pomeni, da oglase vidi veliko več ljudi kot v Italiji ali na Poljskem... STA pa še kar nič...

14 comments:

Freycha said...

Jah zakaj ne pišeš Turistično mrežo Slo... ali nekam pač? Samo razburjanje preko blogov žal nič ne spremeni.

Sicer pa se strinjam s tabo! Pa še sedaj imamo tako "lep in dober" slogan, da bi lahko bilo več reklam ;-))

Aja, v zadnjem odstavku si spustil eno besedo, pa sedaj ne vem, o čem je točno govora. O hodenju na počitinice??

DeeDee said...

Verjetno manjka tam v zadnjem stavku "potujejo" ali kaj takega...

Se pa tudi jaz strinjam...promocija Slovenije ni ravno na visokem nivoju... Samo to je že nekaj časa tako. Verjetno zdaj, ko jo bodo tujci "bolj čutili" bo boljše :)

ambala said...

Post popravljen, hvala!


Jah moj problem je to, da so tam zaposleni ljudje, ki so za svoje delo zelo dobro placani, delajo pa nic koristnega! In da bi jaz kot drzavljan ne smel opozarjat agncij, kaj je in kaj ni njihovo delo in kako ga opravljat.

DeeDee said...

Kje pa piše, da jih ne smeš opozarjat?? Ti jih kr dej...škodilo jim ne bo.

ambala said...

Hehe, deedee, narobe sva se razumela: jaz pravim, da tega ne bi smeli delati mi, ampak oni. Da to ni naša naloga, ampak njihova...

DeeDee said...

Aaaa, OK :) No, ampak to itak ni nič novega :) Da ne počnejo tistega, kar bi morali...:)

london said...

Mislim da ni bojazni za Slovenijo glede raspoznavnosti. Taksne bedarije kot pocne nas Dimsi Rupsi enostavno ne morejo ostati neopazene po svetu. Seveda predlagam, da ravno zaradi tega Rupsi vedno nosi kapico "I feel SLOvenija"...

smotkec02 said...

Res je, reklam nobenih, ciljajo pa samo na italijanske turiste in na čehe. Brez veze. Namest da bi Slovenijo spremenil v visoki turizem za bogate. Mah kmetje smo, kmetje.

Gay Chef said...

Itak pa je tudi splošno znano, da je Slovenija v 95% samo dežela skozi katero poteka tranzit do željene destinacije (Hrvaške ja). Pa tud tle ne znamo pokasirat! Mislim seveda na restavracije in motele ob avtocestah in kaj je lepšega kot ravno na mizicah teh restavracij prebrat še nekaj o deželi skozi katero se pelješ. Jaz osebno sem se dostikrat čist turistično odpeljal v Avstrijo, ker sem kaj zanimivega prebral v teh brošurcah ki se jih dobi na mizi ob nevekoliko avtocestnih postajališčih...

miskolada said...

jooooj, sam reklam ne! k prevec elektrike ponucajo... pa še nizozemske snažilke bojo zdej začele na bled hodit, tega pa si ne želimo, a ne? pol se bova pa spet kregala:))
pa še nekaj, med vsemi mojimi potovanji do zdaj, je med popotniki, ki sem jih srečevala, do lani redko kdo vedel, kje je slovenija (se mi niti razlagat ni več dalo). in kaj se zgodi lani v gruziji - med vsemi popotniki, ki jih srečam, jih je 90% že bilo v sloveniji!!!je blo fino debatirat z njimi, izraelec je celo plezal na prisojnikovo okno, nemka je sploh fenica laibachov in pravi, da večkrat pride, ker mamo v SLO dobro kulturno ponudbo, estonka je bla za novo leto, da o ostalih niti ne govorim - vsi pa so bli tudi na bledu in nihče od njih ni snažilka. spodbudno, mar ne???
p.s.
še še ena: S&D sta v vietnamu srečala rusa, ki je na diskmenu poslušal govore petra mlakarja, ni sicer vsega razumel, jih je pa znal vse na pamet.
sicer pa mislim, da je bil do zdaj največji kulturni ambasador zlatko zahović - njega res VSI poznajo.

miskolada said...

ups, se opravičujem, kultuno mam v kosteh, pa neumnosti pišem... zlatko zahović pač ni bil KULTURNI ambasador! ups

ambala said...

Lej, tud jaz sem tu srečal Nizozemce, ki so že zlezli na Triglav (jaz pa še ne). Pa tudi ljudi, z dvojnim doktoratom, ki ne vedo, kje je Slovenija. Da mešanja s Slovaško sploh ne omenjam več.

Gre za to, da imamo agencijo, ki svoje delo opravlja kt pej-no-v-rt narobe in da so za to dobro plačani...

Snažilk pa nočem, še vedno ne!! ;))

Centrifuzija said...

No, morda lahko malo pomagam pri odgovoru, ne pa tudi pri rešitvi.

STO (Slovenska turistična organizacija) ima že več let obilo težav sama s seboj. Z direktorji, z natečaji in verjetno še s kupom zadev o katerih niti ne vemo. To je skoraj tipična slovenska zgodba, a vseeno sramotna.

ambala said...

ja sej to je ta pes, centrifuzija... da se sam pričkajo ko stare babe in zapravljajo denar, nastrada pa turizem... solit!