Friday 17 August 2007

frizer

Imam frizerja v Ljubljani. Enga pa v Utrechtu (ki je nizozemski državni prvak - don't ask).

Natačno pred letom, sem se šel strižt k temu mojmu v Ljubljani. In plačal 2.000 SIT. POCEN! Potem sem šel k mojemu državnemu prvaku 2x. Plačal vsakič €18,50. NI SLABO.

Vmes sem vprašal slovenskega: ti, sej, ko bo pa evro boš pa podražil, ne?
Odgovor: Neee, stari res ne bom. Cene ostanejo iste.

Sem se šel strižt januarja 2007. Plačal €10. Kar, roko na srce NI 2.000 SIT.

Danes sem se šel spet pošopat, tik predno greva s Cmokotom nazaj. Plačal sem €19! DRAGO!
Cena me je tako frapirala, da sem samo odtipkal pin in šel ven. Še posebej me je frapirala, ker smo s frizerjem prijatelji. Saj ne pričakujem posebne cene, sploh ne. Samo to je, dragi moji, več kot 100% podražitev v enem letu!

Cena sama po sebi ni pretirana. Nikakor me ne mori plačevati za dobro striženje. Moti me pa to, da se stvari tako zelo podražijo brez meni vidnega vzroka. Inflacije baje da ni, plače ostajajo enake, le vse se draži. Mi kdo lahko to razloži? Koliko časa boste to še prenašali? Kdaj se bo kdo zbunil? Kdaj? Je normalno, da na tromostovju plačamo (v lokalu za katerega ne želim delat reklame) €3,30 za pivo, če je drugod €1 ceneje? S tem, da zraven dobimo še košarico zelo neokusnega terasnega two-men-benda, kjer pevka fuša tako kot še nihče. Smo se za to borili?

Sklep dneva: strižem se pri svojem državnem prvaku v Utrechtu. Je ceneje. S tem, da je
standard na Nizozemskem veliko večji.

Kam to pelje?

12 comments:

Black Betty said...

Well.. še vedno si na boljšem kot me babe, k mormo dat vsaj 60 € za frizerja. Verjetno ženski lasje bolj obrabijo škarje.. my ass.

Inflacije ni? Kakšna laž. Ne smeš verjet Janšatu vse kar reče. :))Dejansko ima Slovenija največjo inflacijo v evro območju.

Anonymous said...

res je, kar betty pravi. Kar lepo vodimo - no, a je kaj čudnega?

btw kje si pa to fenomenalno fotkico tega bogega fantka našel? Se mi je kar zasmilil.....

Anonymous said...

Sam res, jaz mislim, da smo proti Nizozemcem eni navadni Romuni!!!!!

Vanja said...

Prejle sem šla mimo bio tržnice tule pri nas v Kamniku. In sem si zaželela paradižnikove omake z bučkami. Stopim do neke bejbe (ki je mimogrede skoraj moja soseda) in izberem ENO bučko. Ona jo flikne na tehtnico in mrmraje nekaj preračunava in preračunava. Nazadnje pa reče: en euro. En euro za eno bučko!! Me je skoraj prijelo, da bi jo nazaj fliknila in rekla: Ma dej zabaš si jo nekam!" Ne res, to me pa čisto razkuri!
Kar se pa frizerjev tiče: sem imela enega, ki je strigel na fuš. Strigel je sicer zelo dobro, a računal 20 ojrov, kar se meni za fuš ceno zdi zelo predrzna cena. Zdaj me striže ena bejba, ki računa 7 eurov. In ful dobro postriže - nič slabše kot un za 20!

Anonymous said...

Sem bil ravno vceraj pri frizerju! Ko me je vprasal kako, sem mu odgovoril: Za pet evrov, pa okrog uses zacni!!! Sem bil tako resen, da me je pridno ubogal. Jebi ga :)

ZokyS said...

Zamenjaj frizerja, toplo priporočam!! Ker da ti znanec zaračuna 19€ je več kot obiranje. Če pa ne veš za katerega, ti lahko priporočim kolega, ki te (sicer brez računa) zelo lepo postriže za pičlih 10€ (zaenkrat se še sveto drži te cene).

P.S. Kot pravi "black betty", Slovenija ima dejansko največjo inflacijo v evro območju kar je zdaj pri nas celo zelo aktualna tema.

Lepo pot nazaj na Nizozemsko.

ambala said...

Vem vem tole z inflacijo in tud da Bajuk in Janscha lažeta. To je men čist jasno, samo sorry ni pa inflacija 100%!

Jaz delam zdej košarico primerjav cen med NL in SLO... bom objavu kmal.

London: dober sistem ja!

Cmokota itak strižem jaz, tako da se mi zdi, da tako ali tako prišparava. hehe

Anonymous said...

glavno, da je en v družini lep, ne? hehehe joke....

ambala said...

ja, vsaj en... kar dober procent... 50%

Blaž said...

ampak frizurco maš pa lepo...

Anonymous said...

Hvala blaz, hvala.... pol se je že splačal ;)

yanmaneee said...

nike air vapormax
balenciaga sneakers
jordan shoes
yeezy boost 500
lebron shoes
yeezy shoes
fila
off white shoes
off white hoodie
hermes birkin