Thursday 5 July 2007

coming out

Še ena gejevska tema... pa ja ne postaja tole gej blog. Ne... Samo v kratkem času me je kar nekaj stvari napeljalo na tale zapis.


Coming out v smislu priznanja homoseksualnosti (a sploh obstoja primerna slovenska beseda, ali smo to tudi popačili v komingaut tako kot besedo gej?) je brez dvoma eden najpomembnejših korakov istospolno usmerjenih. In medtem ko nekateri - zelo redki, s tem nimajo nobenih problemov, drugim predstavljajo nepremostljive ovire. Jaz sem bil eden izmed slednjih...

Heteroseksualci si niti predstavljati ne morete kaj to sploh je, kaj to pomeni in kako težak je ta korak. Sam menim, da so trije coming-outi. Najprej si moraš priznati sebi. Zame je bilo to precej težko. Verjetno zaradi idealnega družinskega okolja, ki je neverbalno od mene pričakoval, da bom nadaljeval idealno življenje sina. Kar sem pričakoval tudi sam od sebe... Kar se seveda ni zgodilo. Drugo je priznanje prijateljem. Ko končno izustiš to, kar si mlel in mlel v svoji glavi. Ko so vsi prijatelji veseli, saj končno tudi oni poznajo enega geja, ko so veseli, ker so prepričani, da se bo tvoje življenje zdaj odvijalo po nekaterih "normalnih" tirnicah. In končno je seveda najtežje priznanje družini. Povedati staršem, da stvari niso take, kot bi si oni želeli.
IMHO so potrebni vsi trije, da bi lahko osvobojeno in zdravo zaživeli življenje brez skrivalnic, brez nepotrebnih malih laži in predvsem brez nepomembnega izgubljanja energije. Kolikor si mislimo, da je razkritje pred starši nepomembno, je po mojem mnenju drugo le za priznanjem samemu sebi. Dlje kot smo skriti, težje bo priznanje. Dlje se bomo s starši vred zapletali v pajčevine navideznosti vsakdanjega idealnega življenja, težje bo končno stopiti iz teme in pokazati prave, mavrične barve. Ki so del nas. Del. Ne pa srž našega bivanja! Smo istospolno usmerjeni. Pa kaj. To ne definira našega bistva, to ne pomeni, da nismo vse drugo: sin, brat, nečak, Slovenec, bogat, reven, redečelas itn itn...
Receptov kako to storiti ni. Edini recept je čimprej. Še tako nemogoča situacija slej ko prej postane obvladljiva in premagljiva.
Še ko sem bil s Cmokotom skupaj več kot leto in pol, doma uradno niso vedeli o moji usmerjenosti. Kar se mi niti ni zdelo tako hudo. In ko sem odšel v tujino, sem si rekel, ah saj sploh ni važno, živim tako daleč, da lahko živim svoje življenje. A pred takimi stvarmi lahko le bežiš. Zbežati ne moreš. Venomer je neka prepreka, ki onemogoča pristen stik z ljudmi, ki jih imaš rad. Ne, to ni zgolj tvoj "problem" to je problem vseh. Vsi se morajo soočiti s tem. Žal ne živimo v družbi, kjer to ne bi bilo pomembno. Ne živimo v družbi, kjer bi dejstvo, ali prideš domov s punco ali fantom, ne pomenilo razlike. Zato je treba zbrati pogum in ugrizniti v kislo jabolko resnice in na mizo položiti karte. Nobena juha se ne poje tako vroča kot se skuha. Čas celi...
In obljubim, ko si z vsemi na jasnem kdo si, je življenje lepo. Lepše. Drugače se stalno skrivaš, stalno živiš v strahu kaj te bo izdalo in kako skriti najbolj očitne gejevske manire, oprezaš kdo te bo kje s kom videl in flagrante...

10 comments:

Anonymous said...

a ti res misliš, da veš kaj je najboljše za vsakega?

miss.nymphee said...

Se mi zdi, da nas 'comming out' na neki točki čaka vse. Drži, da so eni 'comming out-i' težji kot drugi, kateri pa si ne bi upala ugibati. Verjetno so enostavno vsakemu posamezniku eni bolj domači kot drugi in imajo posledično tudi večjo težo...

Anonymous said...

En m. Torej "coming out", ne "comming out".

miss.nymphee said...

En m, pustila sem se avest. Lejmerka. :)

miss.nymphee said...

Zavest, ja. Odkar mi je Fras menju z in y nič ne deluje kot bi moglo...:)

ambala said...

Anonimus1: nič ne vem kaj je boljše za vsakega. Vem kaj je najboljše zame. To sem tudi povedal...

nymphee: ja res. Ful je borb, ki jih mormo izborit v lajfu. To je čar vsega. Ene so lažje druge težje... so pa zanimive, ko so končane.

anonimus2: popravljeno... totalno debilen lapsus. mea culpa

Nadezhda said...

Ne vem, ali gre za dejstvo, da je lažje govoriti kot narediti, ampak meni se zdi, a če bi mi sin povedal, da je gej, s tem ne bi imela nikakršnega problema. Ker se mi zdi, da je ena izmed potencialno največjih napak, ki jih starši delajo to, da v okolje spuščajo tako jasna sporočila o tem, kaj pričakujejo od otrok (kar sicer ni vedno slabo), da je potem nekaj tako naravnega kot je istospolna usmerjenost lahko veliko razočaranje.

Anonymous said...

Priznati samemu sebi in to sprejeti.. zadeva, ki gre po mojem najtežje od rok... pri večini stvari...
Vsa čast kolega :)

Anonymous said...

ni kaj kolegica! :d

Anonymous said...

I must admit to ignoring it for a while simply because it seemed like long and tedious work.
The page the spider sees is "cloaked" which is invisible to regular traffic,
and deliberately set-as much as raise the site's search results ranking. Make sure each page of your website has at least one major keyword and split some pages as appropriate - Make sure the links and link text contain your target keywords If possible, organize links using their company sites to accommodate the target keywords along with their pages.

Also visit my webpage traffic travis review