Thursday 12 July 2007

francija

Ob zadnjem znaku bo ura 6.

Jaz pa sem že prebral vse maile, prebral Dnevnik, rešil nekaj kviyov, vmes pojedel müsly in popil čaj. Prosil lepo!

Zdaj napišem tale velezanimiv blog, nardim sendviče in se spokam na železniško, ker imam ob 9:30 let v London. Kjer bom na Stanstedu ves srečen preživel 6 ur do naslednjega leta v Dinar.

Spakiral rekordno malo: pod 15 kg (ker RyanAir, kreteni, ne dovoljuje več in mi na kraj pameti ne pade, da bom plačeval €8 za vsako dodatno kilo). Rekordno malo!! Načeloma nisem light traveler. Zadnjič, ko sem šel iz Bordoja sem uspel spakirati 28kg. Not bad, huh? OK, imel sem eno navadno flašo vina in en magnum...

Ne spomnim se, in imam dober spomin, kdaj sem nazadnje ustal ob petih.

Cmoko zdaj ukazuje, da se moram it uredit, ker bom drugače zamudil vlak ali pa bomo spet laufali... kot vsak dan...

A plus tard, mes amis!

7 comments:

Unknown said...

ojoj, s prvim "delavskim avtobusom" gres na siht?
ja, res si potraten, sploh si ne morem predstavljat, da nosis 28 kil s sabo:) jaz sem mela enkrat 13 kil im mi je blo tolk kot da bi mela 20. pa 1 kg svincnikov in 1 kg cigumijev je blo zraven.
uzivaj v franciji in upam da se vidmo potem. cmok!

Anonymous said...

Želim ti prijeten let in veliko zabave v Londonu ter kasneje v Franciji.

Anonymous said...

Jebi ga... Sem vaju ze hotu povabit na pijacko ali dve, ampak vidim da "prav" londona ne bosta vidla - razen iz zraka! :) Lp in uzivajta!

Anonymous said...

Say hello to Fabrice (naš mehanik, ki to ni bil in zato ni znal popraviti avta, naju je pa pospremil do prvega hotela in se spogledoval z mano) :)

Vanja said...

Imej se skrajno lepo!!

ambala said...

Miškolada: vse najboljše, naju zastopa Cmoko, haha...

sunshine: hvala!

London: hvala za vabilo, te drzim za besedo kdaj drugič ;) :P

morska: haha, sem se nasmejal!!! Maurice. LOL

Kameleonka: merci... zaenkrat je kr fino, ja

Anonymous said...

paul george
supreme t shirt
jordan outlet
kyrie 6
off white
jordan 13
fear of god
yeezy shoes
kevin durant shoes
ggdb outlet